Home

Sinds een kleine periode, ongeveer een maandje, ben ik helemaal overtuigd van illuminators. Ik dacht altijd dat het een product was dat echt niet zo veel toevoegt maar poeh, wat zat ik fout.
Toen ik bij de Etos eigen merk stond te koekeloeren besloot ik het eens te proberen. Thuis deed ik ’em op… en wauw! Ik wil nooit anders meer.
image

Toen ik gisteren niks vermoedend door de HEMA liep was ik niet ècht van plan make up te kopen. Er staat vaak een bakje met afgeprijsde make up en besloot toch maar even te kijken. En wat vind ik daar? Twee hele mooie illuminators. 1 licht en beige, de ander met een wat diepere, roze kleur. Samen 3 euro… (misschien liggen ze nog bij andere HEMA filialen want volgens mij gingen ze uit assortiment!)
image

Mijn favoriet? Ik denk toch die van de Etos, (de linker) die heeft de mooiste kleur, een beetje goud, en shimmert het meest. De twee van de HEMA (rechts en de middelse) zijn wel wat mooier in het gebruik!
image

Ik ga vanmiddag een nieuwe look maken met 1 van deze 3 producten!

Liefs, Tes.

Comments!

