Home

Oh, oh… wat heb ik hier lang op moeten wachten. Levertijd 7 tot 10 dagen? Hmm, en de rest? Hoe dan ook, na talloze keren mijn post te checken is ‘ie er dan eindelijk. Mijn kwasten etui.

Normaal ben ik vrij voorzichtig met het bestelen op site die “goede deals” aanbieden maar heb het toch een keer gewaagd. En tot mijn verbazing is de kwaliteit van de kwasten nog goed ook!
image

Dit is ’em. De etui bevat rond de 20 kwasten. Ze zijn van heel zacht haar maar van welk materiaal ze zijn gemaakt weet ik niet.

image

Dit zijn de oogschaduw kwasten. Alhoewel ze erg op elkaar lijken zijn alleen de rechter 2 het zelfde. Bij de andere zitten kleine verschillen.

image

De detail kwasten! Ik heb deze nog nooit eerder gehad dus dat wordt ontdekken hoe je deze moet gebruiken!

image

En de gezichtskwasten. Zo ontzettend zacht!

Ik heb deze set maar voor €19,95 gekocht, als actieprijs, de echte prijs zou €99,95 zijn geweest maar de kans dat dat waar is erg klein ;-). Zoals ik  al eerder zei heb ik ze bij een “deal site” gekocht en zijn ze niet meer bij dezelfde site te verkrijgen maar ik heb dezelfde set al bij meerdere sites voorbij zien komen dus is het een kwestie van goed zoeken denk ik!

Ik kan niet wachten om ze allemaal uit te proberen bij een nieuwe look vandaag!

Liefs, Tes.

One thought on “New In: Kwasten Set!

  1. Pingback: Look: Dark Smokey Eyes. | Make Up by Tes

Comments!

