Home

De afgelopen dagen ben ik niet in staat geweest om zelf leuke looks te maken, helaas ben ik ook slachtoffer van de voorjaar verkoudheid. Wel ben ik op zoek geweest naar leuke looks ter inspiratie en sommige wil ook proberen te doen!

image

Ik ben gek op blauwe make up! Grijs vind ik zelf wel lastig om goed te krijgen maar ik wil deze zeker een keer proberen!

image

Een heel goed voorbeeld om een perfect cat eye te krijgen! Dit is ook eigenlijk de manier ‘hoe ‘ie hoort’ maar ik doe het altijd gewoon op de manier dat mij het beste uit komt op dat moment,  als ik haast heb is het gewoon hup hup snel een lijntje.

image

Amaaazing! Ik hou hier zo van! Ik hou echt van bronze oogschaduw en natuur tinten in combinatie met roze lippen. Dit ga ik van de week zeker een keer proberen!

image

Nou, dit is anders. Maar wel super tof! Ik wil gaan uitzoeken hoe dit moet en dan misschien wel een artikel over schrijven. Dit lijkt me namelijk ook super mooi op je oogleden!

image

En dit is gewoon gorgeous. Niet heel moeilijk, lijkt het, maar om het netjes te krijgen is nog best lastig!

image

1 woord: wauwie!

image

En dit vond ik gewoon een hele leuke manier van ‘Make Up Art’. Ik zou het zelf niet dagelijks dragen, natuurlijk maar wat super tof gedaan!

Kan niet wachten om zelf weer leuke looks te maken!

Bron: staat bij sommige in de foto’s en Instagram.

Comments!

