Home

Het is al een hele lange tijd geleden sinds de laatste poos en dit zal de komende weken niet anders zijn. De laatste loodjes van deze periode en de tentamen week komen er aan. Daarna zal ik meer bezig gaan met mijn blog en zal ik waarschijnlijk ook uitbreiden naar andere thema’s zoals mode, kunst en muziek.

Ik heb de laatste tijd dus ook niet veel nieuwe make upjes ingeslagen maar wel een paar die ik hieronder laat zien:

image

Calvin Klein eyeshadow. Deze kwam ik tegen bij de Big Bazaar voor een spot prijsje (€4,-) maar hij werkt al een oogschaduw van €50,-. Ik ben helemaal weg van dit zacht bruine met een tikkeltje grijs kleurtje en draag hem nu ook vaak. Ik zal binnenkort, dus na de drukke periode, een look zien met deze oogschaduw!

image

FOGAN Cosmetics. Nee. Het is niet een geweldig merk. Alles van FOGAN is letterlijk €1,- en ik ben altijd heel selectief bij hun kraam. Ik heb deze pallets gekocht op de Libelle Beurs. Ik kocht ze omdat ik de kleuren super leuk vind voor een bold look maar de kwaliteit is echt niet zo goed. Weinig pigment en zijn lastig te gebruiken. Geen aanrader dus.

image

Deze kocht ik ook op de Libelle Beurs bij de stand van O.P.I. En hier ben ik wél tevreden over. Ik had nog 0 ervaring met O.P.I. en sloeg de lakjes altijd over omdat ik ze te duur vind. Bij de stand stond een bak met mini lakes waar ik er 4 van mee nam, onder andere deze witte kleur. De mini’s waren €2,- en hebben mij zeker overtuigd van het merk!

image

Aangezien ik de slechtste nagels van Nederland heb (…) kocht ik deze Repair and Grow van de HEMA. Het is het aller raarste goedje ooit want het is geen lak maar een soort van balsem. En het werkt opzich wel alleen heb ik het nog niet lang genoeg geprobeerd om er echt over te oordelen. Daarbij kocht ik nog een ijsblauw lakje waar ik helemaal gek van ben!

Binnenkort dus weer meer posts!

Liefs, Tes

Comments!

