Home

Hallo! Vandaag was de altijd leuke actie “1+1 gratis” bij de Kruidvat, een actie waar ik maar al te graag gebruik van maak.

image

Wat ik kocht? Anti Rood primer, concealer, 2 oogschaduw palets, 1 compacte blush,  1 parel blush, bronzer, lipstick, mascara, nagelriem moisturizer, een nude en zwarte eyeliner en een kleurloze matte poeder. Alles is van Essence en Catrice.

Toen ik thuis kwam met mijn buit wou ik gelijk aan de slag! Ik heb een simpele en luchtige look gemaakt voor overdag met mijn nieuwe producten.

image

Ik heb mijn oogleden met een hele lichte, glimmende huidskleur bedekt en een hele zachte bronze kleuren in de vouw. Op mijn wangen heb ik de nieuwe parel blush gebruikt die ontzettend zacht is. Normaal ben ik niet heel erg van roze blush maar deze is heel mooi zacht! Moet er even bij zeggen dat ik ook een nieuwe illuminator hebt gebruikt die ik bij de HEMA heb gekocht, daar volgt morgen een review van.

Liefs, Tessa.

One thought on “My First Look

Comments!